.
2.Descripció
Scratch és un llenguatge de programació visual i molt divertit que ens permet crear jocs, animacions, música i art. Es tracta d'una excel·lent eina per a introduir als alumnes a altres llenguatges de programació més tradicionals. Desenvolupant projectes amb Scratch aprenem conceptes matemàtics i informàtics fonamentals, com per exemple els processos interactius, les coordenades en un plànol o les variables. A més, també permet a joves i adults pensar de forma creativa, raonar sistemàticament i treballar en col·laboració.
3.Valoració del programa
El programa scratch era nou i desconegut per a nosaltres ja que mai ens havíem proposat ferprogramació.
Al principi semblabamolt difícil utilitzar-ho, ja que aquesta replet d'opcions, funcions, efectes,(Etc) i no saps be com fer-ho, però una vegada vas provant i comprens com fer cada cosa és molt senzill.
Ja que es poden muntar amb molta facilitat les accions, canviar els personatges, superposar sobre ells música, (Etc). jo per sort el gran problema que no he tingut amb scratch, és que moltes vegades aquest programa es tancava als meus companys sense mer avís, per la qual cosa moltes vegades no guardàven el que teníem fet i es tancava esborrant tot el que havíen fet fins al moment, per sor a mi això no em va pasar cap vegada i com consecuencia estic molt content amb scratch
Al principi semblabamolt difícil utilitzar-ho, ja que aquesta replet d'opcions, funcions, efectes,(Etc) i no saps be com fer-ho, però una vegada vas provant i comprens com fer cada cosa és molt senzill.
Ja que es poden muntar amb molta facilitat les accions, canviar els personatges, superposar sobre ells música, (Etc). jo per sort el gran problema que no he tingut amb scratch, és que moltes vegades aquest programa es tancava als meus companys sense mer avís, per la qual cosa moltes vegades no guardàven el que teníem fet i es tancava esborrant tot el que havíen fet fins al moment, per sor a mi això no em va pasar cap vegada i com consecuencia estic molt content amb scratch
4.Valoració del treball proposat
En aquesta avaluació els de la classe de 1ºf teníem l'opció de fer allò proposat pel professor R i per la professora M però tots de 1ºf decidirem continuar amb les classes d'informàtica del profesor R, perquè programació ens semblava alguna cosa nova i interessant. Personalment crec que prenem la millor opció ja que hem après molt amb schratch i hem desenvolupat la nostra imaginació que en aquests períodes de curs es veian una mica afectades.
5.Diari de sessions.
El dilluns 13 de febrer es va iniciar el termini per la tercera avaluació, durant tota aquesta setmana vam ser fent els exercisistutorials; Ejerciciomakemusic Ejerciciofashiongame Ejerciciocatchgame que estan a la dreta per tenir una idea de com fer-ho i que fer.
Al final ja tinguerem 'idea de com fer-ho i cada dia el profesor R anava manant els exercisis que ell volía amb els cuals cada dia apreniem una cosa nova que es podia fer amb scratch les sesión quedaren aixina:
En conclusió la tercera avaluació crec que hem aprés molt coses que creia que no existien per terminar esmentaré que ha sigut l'asignatura que més màgradat en el transcurs de tot l'any
No hay comentarios:
Publicar un comentario